Zajištění služeb externího call centra
Předmět plnění:
- zajištění služeb externího call centra
- cílem je zajistit podporu interního call centra zadavatele při zvládání očekávaného nárůstu požadavků na zákaznický servis zadavatele v důsledku aktuální situace na relevantním trhu a plánovaných marketingových akcí zadavatele
- zabezpečení prostor, veškerého materiálního, IT a personálního vybavení potřebného pro provoz Externího call centra ze strany dodavatele na náklady dodavatele
- přijímání, zpracovávání a vyřizování jednotlivých telefonických požadavků Zákazníků učiněných na zákaznickou linku Zadavatele, které budou přesměrovány prostřednictvím IT systému Zadavatele na Externí call centrum, a to prostřednictvím telefonické, popř. následné listinné nebo elektronické písemné interakce
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena
Lokalita:
- celá Česká republika
Termín:
- po dobu 4 let
Přílohy:
Příloha č. 1.crtPříloha č. 2.pdf
Příloha č. 3.zip
Příloha č. 4.pdf
Příloha č. 5.zip