Provoz a servis telefonních ústředen
Předmět plnění:
- komplexní zajištění provozu a servisu systému OpenScape Voice včetně jeho příslušenství
- zajištění předmětu plnění spočívá v následujících dílčích plněních:
- a) provoz: 1. poskytnutí požadovaných služeb od poskytovatele specifikovaných v příloze, mimo jiné poskytnutí konfiguračních a konzultačních hodin technika experta/specialisty v rozsahu 10 hodin měsíčně, 2. poskytnutí služeb telefonního mechanika formou jeho osobní přítomnosti v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod.
- b) servis: 1. zajištění oprav pro zařízení, jejichž specifikace a počet je uveden v příloze, 2. poskytnutí služeb servisu, 3. bezplatné poskytnutí nezbytných produktů k servisu (jako např. náhradní díly, jednotlivé prvky telefonní ústředny apod.)
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Praha
Termín:
- na dobu 48 měsíců ode dne účinnosti smlouvy