Nákup ústředny VOIP
Předmět plnění:
- dodávka a implementace ústředny VOIP a poskytování následného servisu a podpory
- jedná se o dodávku nového řešení, součástí řešení je provedení migrace veškerých nastavení ze stávající telefonní ústředny Cisco Call Manager do nového řešení
- softwarová ústředna bude instalována na dvou virtualizačních serverech (platforma VMware), které jsou umístěny v oddělených datacentrech zadavatele
- správa pomocí webového rozhraní
- podpora HTTPS od koncových zařízení přes hlasovou bránu až po samotnou ústřednu
- podpora základních VoIP kodeků – G.711 A-law, G.711 μ-law a G.729 a, b, ab
- podpora šifrované signalizace mezi IP PBX a klienty (TLS mode)
- další parametry a funkcionality v příloze
Hodnoticí kritéria:
- výše nabídkové ceny
Lokalita:
- okres Liberec
Termín:
- dodání do 60 dnů od účinnosti kupní smlouvy
Přílohy:
Příloha č. 1.docxPříloha č. 2.pdf
Příloha č. 3.xlsx
Příloha č. 4.docx
Příloha č. 5.docx
Příloha č. 6.docx
Příloha č. 7.docx
Příloha č. 8.pdf