Hromadný svolávací a informační systém
Předmět plnění:
- hromadný svolávací a informační systém
- pro informování a svolávání týmů a osob v případě mimořádných krizových situací, bezpečnostních incidentů i vybraných provozních informací formou hostingu v datovém centru poskytovatele
- zřízení a implementace služby - automatická synchronizace kontaktů, školení uživatelů systému, tvorba a nastavení krizových plánů, ověření funkčnosti řešení, 7 ks nositelných panických tlačítek
- zřízení a implementace služby pro školy a PO, jednorázový import kontaktů, školení uživatelů systému, nastavení základních krizových plánů, poskytování licence služby HSIS (provozní podpora včetně 20.000 SMS zpráv měsíčně a 600 minut hlasových zpráv měsíčně)
- konzultační a podpůrná "Infolinka" (4 h denně, cena za měsíc) po dobu 6 měsíců
- konzultační a podpůrná "Infolinka" (2 h denně, cena za měsíc) od 7. měsíce (42 měsíců)
- specifikace v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší celková nabídková cena za realizaci předmětu veřejné zakázky (bez DPH) – 70 %
- zapojení osob se zdravotním postižením - Míra zaměstnávání osob se zdravotním postižením - 30 %
Lokalita:
- okres Ústí nad Labem
Termín:
- dle zadávací dokumentace