Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích
Předmět plnění:
- rámcová dohoda na nákup mediálního prostoru v rámci pravidelných propagačních kampaní zadavatele a nákup mediálního prostoru nepravidelného charakteru v tištěných médiích dle zadání
- veřejná zakázka je rozdělena na 3 části
- 1. část: nákup mediálního prostoru pro centrální tištěnou inzerci pravidelné povahy
- 2. část: nákup mediálního prostoru pro centrální tištěnou inzerci nepravidelné povahy
- 3. část: nákup mediálního prostoru pro regionální tištěnou inzerci nepravidelné povahy
Hodnotící kritéria:
- ekonomická výhodnost nabídek dle dokumentace
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- RD od ledna 2026 po dobu 24 měsíců
Přílohy:
Příloha č. 1.pdfPříloha č. 2.txt
Příloha č. 3.docx
Příloha č. 4.docx
Příloha č. 5.docx
Příloha č. 6.docx
Příloha č. 7.docx