Veřejná zakázka

Stěhování z administrativní budovy

Předmět plnění:
- provedení veškerých stěhovacích a souvisejících prací a služeb v rámci stěhování ze stávající administrativní budovy do náhradních prostor zajištěných na dobu rekonstrukce AB a zpět do zrekonstruované budovy včetně zajištění obalového materiálu a příslušenství nezbytného ke stěhování
- předmětem stěhovacích prací je zejména stěhování:
- vybavení kanceláří (zejména kancelářských stolů, konferenčních stolů, kontejnerů, kancelářských židlí, jednacích židlí, sedacích souprav, policových skříněk, šatních skříní, závěsných polic, věšáků, regálů)
- zařízení informační a komunikační technologie (např. serverů, serverových skříní, počítačů, monitorů a další výpočetní techniky, včetně tiskáren a multifunkčních kopírovacích strojů, stolních telefonů)
- audio-vizuální techniky (např. televizorů, audio nebo video-konferenčních zařízení, dataprojektorů)
- elektrospotřebičů, zejména lednic, mikrovlnných trub, kávovarů, myčky nádobí, stolních nebo stojacích lamp, stolních nebo stojacích ventilátorů
- vybavení dílny (např. elektrického ručního nářadí, skříňky s nářadím, měřících a testovacích přístrojů)
- vybavení skladu (např. regálů, schůdků)
- kancelářských strojů (např. skartovacích strojů, psacích strojů)
- spisového a archivačního materiálu
- drobného inventáře kanceláří (např. obrazů, nástěnných map, hodin, odpadkových košů, osobních věcí zaměstnanců zadavatele)
- trezorů nebo jiných úschovných objektů (např. plechových skříní)
- hasicích přístrojů
- podrobná specifikace předmětu VZ je uvedena v technických podmínkách

Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena za stěhovací služby (první i druhé etapy) - 85%
- paušální příplatek za každé patro v Kč bez DPH - 10%
- doba plnění jedné etapy ve dnech (bude stanovena shodně pro obě etapy) - 5%

Lokalita:
- Praha

Termín:
- od 1. 7. 2019 do 30. 9. 2020

Kontakt na zadavatele

Pro zobrazení kontaktu se .

Máte zájem o kontakt na zadavatele a nemáte registraci? Můžete zaregistrovat vaši firmu a oslovit zadavatele ihned. K zobrazení kontaktu je potřeba mít aktivní službu Veřejné zakázky.

Registrovat firmu

Chybí vám informace?
Předpokládaná hodnota:
2 000 000 Kč
Datum vyhlášení zadavatelem:
15.2.2019
Datum pro podání nabídky:
13.3.2019
Datum pro získání informací:
21.2.2019
Datum prohlídky:
25.2.2019
Druh veřejné zakázky:
Zakázka na služby
Režim veřejné zakázky:
Podlimitní veřejná zakázka
Číslo zakázky:
VZ980320

Proč službu Veřejné zakázky od Poptávej.cz

Objem

S Poptávej.cz získáte největší databázi veřejných zakázek v ČR

Efektivita

19 562 zdrojů pro vás denně monitoruje 15 našich zaměstnanců

Rychlost

99 % veřejných zakázek vám zasíláme do 24 hodin od zveřejnění

Získejte slevu na veřejné zakázky 3 000 Kč

Standardní cena služby na 12 měsíců je 9 990 Kč / nyní akce za 6 990 Kč.

Objednat se slevou za 6 990 Kč

Podobné veřejné zakázky

DATUM
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA
HODNOTA
KATEGORIE
KRAJ
UKONČENÍ
24.4.2024
Likvidace odpadů
Nadlimitní veřejná zakázka
16 500 000 Kč
Doprava a logistika Zlínský
32 dní do ukončení
24.4.2024
Zajištění odtahů a uložení vozidel
Veřejná zakázka malého rozsahu
neurčeno
Doprava a logistika Vysočina
12 dní do ukončení
24.4.2024
Stěhovácí služby
Veřejná zakázka malého rozsahu
neurčeno
Doprava a logistika Moravskoslezský
11 dní do ukončení
24.4.2024
Zdravotnická dopravní služba
Veřejná zakázka malého rozsahu
400 000 Kč
Doprava a logistika Jihomoravský
15 dní do ukončení
23.4.2024
Výměna svodidel
Veřejná zakázka malého rozsahu
1 312 000 Kč
Doprava a logistika Plzeňský
5 dní do ukončení