Nápověda a FAQ

V této sekci naleznete odpovědi na vaše nejčastější dotazy. Informace na této stránce se týkají nejen poptávajících uživatelů, ale také dotazů ze strany firem. Pokud byste zde nenašli odpověď na vaše dotazy, neváhejte se obrátit na podporu našeho poptávkového systému na stránce Kontakty.

Vyzkoušejte naše služby

i vy a zadejte si poptávku u prověřených firem z vašeho okolí

Zadat poptávku

FAQ - Firmy

Jak se zaregistrovat k odběru poptávek?

Pro registraci firmy za účelem odběru poptávek slouží jednoduchý registrační formulář. Po vyplnění všech povinných údajů ve formuláři a jeho odeslání přijdou do kontaktního e-mailu firmy přihlašovací údaje k uživatelskému účtu. Zde je nezbytné, aby si nově registrovaná firma nastavila kategorie a lokalitu pro zasílání poptávek dle svého oboru podnikání.

Je zasílání poptávek zpoplatněno?

Zasílání poptávek na e-mail registrované firmy je zcela zdarma. Firma si tak může vytvořit přehled o možnostech, které náš poptávkový systém poskytuje a na základě zkušenosti případně zvolit placenou formu služeb.

Kolik kategorií pro zasílání si mohu nastavit a jak?

Jako první poptávkový systém v ČR poskytujeme možnost nastavení neomezeného počtu kategorií pro zasílání poptávek. Firma si může pro zasílání zvolit nejen různé obory činnosti, ale také lokality a to od celé ČR až po jednotlivé kraje.

Jak získám kontakt na poptávající uživatele?

Prvním krokem k získání kontaktu na poptávajícího uživatele je registrace firmy. Pro získání kontaktních údajů na poptávající uživatele u Vámi vybraných poptávek je nezbytné využít náš kreditový systém.

Kolik firem reaguje na jednu poptávku a jaká je tedy konkurence?

Jako první poptávkový systém na trhu máme tzv. omezenou konkurenci. Na poptávku tedy vždy může reagovat maximálně 10 firem. Právě díky tomuto unikátnímu nástroji je vysoké procento realizovaných poptávek. Kolik firem si zobrazilo kontakt na jednotlivé poptávající vidíte přímo v detailu poptávky, kde máte i vy možnost kontaktní informace získat. Omezená konkurence platí celoplošně a je pro všechny naše firemní zákazníky bez jakýchkoliv poplatků navíc.

Mohu poptávající kontaktovat přímo přes Poptávej.cz?

Díky nástroji Rychlá nabídka je možné kontaktovat poptávajícího uživatele přímo skrze uživatelský účet firmy. Rychlá nabídka umožňuje firmám, které využívají placené služby, vytvářet kalkulace a nabídky přímo v uživatelském účtu a to včetně aktuálních kontaktních údajů a příloh. Veškeré vytvořené nabídky má poté firma uloženy přímo ve svém uživatelském účtu a může s nimi tedy nadále pracovat při tvorbě dalších nabídek.

Jak funguje kreditový systém a dobití?

Kreditový systém umožňuje registrovaným firmám získat kontaktní údaje na poptávající uživatele a to bez paušálních poplatků. Firma může na svůj uživatelský účet dobít zvolenou výši kreditu a využít jej tedy k zobrazení kontaktů u vybraných poptávek ze zvolených oborů a lokalit, které odpovídají činnosti a působnosti dané firmy. Dobití kreditu probíhá přímo v uživatelském účtu firmy, kde si vždy může uživatel zvolit výši dobití kreditu a tedy i finanční náklady s tímto spojené a to dle svých potřeb a možností.

Kolik kreditů si můžu maximálně dobít?

Maximální hranice dobití kreditů z webového rozhraní projektu Poptávej.cz je odvozena dle aktuálního ceníku. V případě zájmu o dobití většího počtu kreditů nás neváhejte kontaktovat.

Jak je to s paušálními platbami a provizí pro Poptávej.cz?

Za služby, které poskytujeme, není hrazen žádný paušální poplatek ani provize z realizované poptávky.

Co mám dělat, pokud zapomenu heslo?

V případě ztráty vašeho hesla si můžete nechat zaslat nové heslo přímo z našich webových stránek.

Jak mám aktualizovat údaje o firmě?

Pro editaci údajů o vaší firmě se přihlaste pod svými přihlašovacími údaji do uživatelského účtu, kde můžete editovat veškeré údaje vaší společnosti.

FAQ – Poptávající

Je služba zadání poptávky zdarma?

Služba zadání poptávky je pro soukromé i firemní účely zcela zdarma a bez závazků.

Jak mohu zadat poptávku?

Pro zadání poptávky je nezbytné vyplnit poptávkový formulář, ve kterém specifikujete vaše požadavky po službách či zboží ze zvolené lokality. Čím podrobněji poptávku popíšete, tím relevantnější nabídky obdržíte od našich registrovaných firem. Na základě zadané poptávky zkontroluje náš pracovník veškeré informace, které byly uvedeny v poptávkovém formuláři a připraví poptávku k rozeslání registrovaným firmám.

Komu všemu se poptávka posílá?

Zadaná poptávka je rozeslána registrovaným firmám, které odpovídají svým oborem činnosti a lokalitou požadavkům poptávajícího uživatele. Poptávka se tak dostává do rukou živnostníků a firem, kteří připraví a zašlou poptávajícímu nabídku služeb či zboží na míru jeho požadavkům. Díky zdravému konkurenčnímu prostředí mezi registrovanými firmami, mohou poptávající uživatelé očekávat nabídky s úsporou až desítek procent z běžné ceny služeb a zboží.

Kdy mám očekávat první nabídky od firem?

První reakce firem na vaši poptávku můžete očekávat již do několika hodin od zadání vaší poptávky na Poptávej.cz. Zaslané nabídky jsou plně v kompetenci registrovaných firem, které nabídku připravují a podle náročnosti nabídky se mohou lišit i reakční doby u jednotlivých poptávek.

Kde mohu upravovat a kontrolovat stav zadané poptávky?

Po zadání poptávky do našeho systému máte možnost poptávku editovat a kontrolovat ve svém uživatelském účtu v rámci sekce Moje poptávky. Uživatelský účet je automaticky založen při vašem prvním zadání poptávky na Poptávej.cz a tak ihned po odeslání poptávkového formuláře jsou vám vytvořeny přihlašovací údaje, které obratem obdržíte do uvedeného kontaktního e-mailu.

S kým a jak mohu řešit stížnost na firmu?

V případě jakékoliv stížnosti či požadavku ohledně firem a realizace poptávek se obracejte přímo na naši zákaznickou podporu.

Co mám dělat, pokud zapomenu heslo?

V případě ztráty vašeho hesla si můžete nechat zaslat heslo nové a to přímo z našich webových stránek.