Zajištění marketingových průzkumů
Předmět plnění:
- provádění marketingových průzkumů trhu dle požadavků zadavatele
- telefonické dotazování s minimálním vzorkem 1 000 respondentů zaměřené zejména na analýzu důvodů vedoucích ke změně zdravotní pojišťovny, spokojenost klientů zadavatele a další témata dle požadavků zadavatele;
- face to face s minimálním vzorkem 1 000 respondentů zaměřená zejména na analýzu nabídky konkurenčních zdravotních pojišťoven, povědomí respondentů o zadavateli a jejich službách a další témata dle požadavků zadavatele;
- focus group – skupinová diskuze (6 - 8 osob) zaměřená na hodnocení mobilní aplikace zadavatele, produkty zadavatele, reklamní kampaň zadavatele a další témata dle požadavků zadavatele;
- mystery shopping zaměřený zejména na hodnocení kvality podaných informací zaměstnanci pobočkové sítě
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- smlouva na 4 roky