Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb a papíru
Předmět plnění:
- zavedení dynamického nákupního systému na dodávky kancelářských potřeb a papíru
- jedná se o dodávky bloků a sešitů, desek a rychlovazačů, lepidel a balících pásek, obálek, archivačních potřeb, poznámkových a samolepicích bloků, psacích potřeb, kancelářských doplňků, tiskopisů, školních a výtvarných potřeb, papírových výrobků a kancelářského papíru či jiných druhů zboží v kategorii kancelářských potřeb
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
- kvalita (technické parametry)
- provozní náklady
- termín dodání
- délka záruční doby
- náklady životního cyklu
Lokalita:
- okres Ostrava-město
Termín:
- do 31.12.2030
Přílohy:
Příloha č. 1.docxPříloha č. 2.crt
Příloha č. 3.pdf