Nákup outdoorových ploch k realizaci kampaně
Předmět plnění:
- nákup outdoorových ploch k realizaci kampaně
- zajištění nákupu outdoorových ploch k realizaci kampaně, tj. zejména včasné zarezervování vhodných, kvalitních a dobře viditelných outdoorových ploch včetně tisku, instalace a odinstalace všech prezentací celé imageové kampaně a ekologická likvidace tištěného materiálu
- ve formátu typu CLV metro a CLV povrch, rotunda, billboard euroformát - 510 x 240 cm
- zajištění tisku příslušných materiálů a jejich instalace na vybrané plochy, včetně jejich následné odinstalace a ekologické likvidace po ukončení kampaně
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 50%
- CLV, rotunda - umístění, vizibilita, průměrná denní návštěvnost - 25%
- billboard - umístění, atraktivita místa, průměrný denní počet projíždějících aut - 25%
Lokalita:
- Praha, Středočeský kraj
Termín:
- od 1. 6. 2020 do 30. 9. 2020