Průzkum postojů klientů úřadů
Předmět plnění:
- realizace celorepublikového průzkumu postojů zaměřeného na cílové skupiny klientů úřadů
- metodologie průzkumu je koncipována jako kvantitativní metoda (dotazníkové šetření)
- cílem průzkumu je zjistit základní postoje klientů vůči úřadům, jimi nabízeným službám a práci jejich zaměstnanců (zejména klienty vnímanou úroveň poskytovaných služeb; šíři nabízených služeb; přístup a způsob komunikace zaměstnanců úřadů s klienty; klienty vnímané prostředí [prostory] pracovišť; rozsah úředních hodin; lhůty vyřízení požadavků klientů; poplatky; využívané formuláře; návrhy klientů na zlepšení poskytovaných služeb)
- sběr dat proběhne formou osobního dotazování klientů katastrálních úřadů (respondentů) prostřednictvím vlastní proškolené sítě tazatelů na 42 pracovištích
- strukturovaný rozhovor proběhne s využitím dotazníku, jehož finální podobu schválí objednatel atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena v Kč vč. DPH
Lokalita:
- Praha, celý Karlovarský kraj a další okresy
Termín:
- dle Výzvy