Online kampaň
Předmět plnění:
- příprava mediální strategie, nákup online prostoru a správa kampaně v online médiích pro reklamní kampaň nové výstavy muzea
- cílem kampaně je zvýšení povědomí o nové výstavě a proklik na web muzea s možností nákupu vstupenky
- pro komunikaci byla zvolena cílová skupina s následující charakteristikou:
- 30 let+ – vyšší, vyšší střední a střední třída (A+B+C dle metodiky ABCDE)
- zájem o: kulturu, historii a umění, cestování, památky, zážitkové akce, dění doma i ve světě, dějiny
- vzdělání – střední nebo vyšší
- chování – činorodí lidé, aktivní v online prostředí, sledují všeobecné dění, žijí sociálně-kulturním životem – děti nehrají roli
- cílení: socio demografie + zájmy + kontext a téma stránek/lookalike: co největší zásah široké cílové skupiny
Hodnoticí kritéria:
- výkonnost kampaně
- celková strategie
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od 25. 12. 2023 do 10. 3. 2024