Zajištění online propagace výstav pro české a zahraniční návštěvníky
Předmět plnění:
- příprava návrhu mediální strategie, realizace, správa a reporting online reklamních kampaní pro 2 výstavní projekty pro české a zahraniční návštěvníky
- hlavním cílem kampaní je efektivní oslovení cílových skupin vedoucí k návštěvě webových stránek a zakoupení vstupenek na výstavy umístěné v Historické budově
- jedná se např. o analýzu a návrh mediální strategie pro každou výstavu zvlášť
- oslovení cílových skupin (CZ/zahraniční trhy)
- mediální plánování (vč. alokace rozpočtů dle fází kampaně)
- nákup mediálního prostoru (Seznam, Meta Ads, Google Ads, YouTube, display aj.) atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- cena za nákup mediálního prostoru (vč. předpokládaných rozpisů na jednotlivé kanály) - 93%
- cena za agenturní činnost (strategie, správa, reporty, případně produkce bannerů - 7%
Lokalita:
- celá Česká republika
Termín:
- od účinnosti smlouvy, do 31.12.2025