Realizace a správa online destinační kampaně
Předmět plnění:
- realizace a správa online destinační kampaně
- zajištění propagace značky v online prostředí pro šíření značky a jejích hodnot v zahraničí
- inspirace a motivace zájemců k návštěvě
- cílové trhy pro rok 2026: Polsko, Slovensko, Rakousko, Německo, Maďarsko
- realizace v online prostoru
- spolupráce se Zadavatelem a dalšími dodavateli pro dodání kreativního obsahu (grafický obsah, formáty, copywriting)
- implementace kreativního obsahu v online prostoru (není tvorba kreativního obsahu)
- nákup nejvhodnějšího a nejvýhodnějšího mediálního prostoru zahrnující: plánování médií a kampaní; správa kampaní; návrh způsobu sdílení obsahu s klientem; návrh reportingu a vyhodnocení kampaní; cena
- komunikační online strategie pro rok 2026 zahrnující: celoroční komunikační mix; timing; online platformy; formáty; metriky - stanovení KPI a rozpočtu pro jejich dosažení; vyhodnocení
Hodnoticí kritéria:
- počet prokliků – 35 %
- počet zobrazení – 25 %
- kvalita a struktura rozpočtu a logika komunikační strategie – 40 %
Lokalita:
- ČR, Polsko, Slovensko, Rakousko, Německo, Maďarsko
Termín:
- do 31. 12. 2026