Dodávka zaměstnaneckých benefitních karet
Předmět plnění:
- dodávka elektronických zaměstnaneckých karet s funkcionalitami „benefit karta“ pro zaměstnance zadavatele a zajištění komplexní správy těchto karet prostřednictvím systému správy
- systém správy bude zahrnovat zejména komplexní vedení agendy, zřízení a vedení Osobního účtu zaměstnance, zavedení dat podle údajů zadavatele a poskytování služeb prostřednictvím elektronické benefitní platební karty
- zajištění a dodávku platebních prostředků prostřednictvím elektronické platební karty
- platba kartou přes terminál, embosované nebo technologicky pokročilejší platební karty, umožňující placení mobilem a chytrými hodinkami
- aplikaci pro mobilní či PC zařízení
- pro cca 2300 zaměstnanců
- další specifikace v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena
Lokalita:
- prodejny v rámci partnerské sítě dodavatele na území ČR a SR
Termín:
- smlouva na dobu neurčitou