Online kampaň
Předmět plnění:
- online kampaň
- příprava mediální strategie, nákup online prostoru a správa kampaně v online médiích pro reklamní kampaň nové výstavy
- hlavním cílem kampaně je efektivní oslovení cílové skupiny vedoucí k návštěvě webových stránek a zakoupení vstupenek na výstavu umístěné v Historické budově
- cílení kampaně:
- muži středního věku: středoškoláci, 30-64 let, se středními příjmy (BC)
- rodiny a školy: vzdělávací výlety a rodinné aktivity
- turisté: zahraniční návštěvníci hledající kulturní zážitky atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- výkonnost kampaně, tj. garantovaný počet jednotek = kliků na reklamní formáty vedoucích k návštěvě webu
Lokalita:
- celá Česká republika
Termín:
- od 7.4.2025 do 22.6.2025