Veřejná zakázka

Zajištění grafických a tiskových služeb

Předmět plnění:
- zajištění korektur textu, grafických a tiskových služeb
- předmět zakázky se sestává z těchto částí:
- 1. Elektronická příručka z odborných stáží – korektury a grafické zpracování dle specifikace uvedené v příloze č. 1
- jedná se o vzorové formuláře, metodické listy, checklisty připravené k odborným stážím
- budou provedeny jazykové korektury a grafické zpracování materiálů
- výstupem bude soubor materiálů v elektronické podobě ve formátu pdf
- atd.
- 2. Učební materiály e-learningu ke stážím - korektury a grafické zpracování dle specifikace uvedené v příloze č. 1
- jedná se o učební materiály e-learningu k odborným stážím v rozsahu max. 250 stran A4 včetně obrázků (max. 200 obrázků)
- jedná se o 7 souborů (formát.doc) učebních materiálů včetně příloh pro jednotlivé typy stáží
- jednotlivé soubory budou v PDF formátu vloženy do prostředí e-learningu a bude je možné stáhnout a následně vytisknout
- atd.
- 3. Příručka soft skills – korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1
- jedná se o plnobarevnou příručku, kde budou provedeny jazykové korektury a grafické zpracování
- příručka bude vytištěna v nákladu 1 500 ks
- součástí grafického zpracování je i zpracování motivu titulní a zadní strany příručky, grafické prvky a ilustrace, které oživí text příručky
- atd.
- 4. Příručky metodicko-právní poradny – korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1
- jedná se o sadu čtyř samostatných plnobarevných příruček v celkovém rozsahu 200 stran včetně obálek, u kterých budou provedeny jazykové korektury a grafické zpracování
- sada příruček bude vytištěna v nákladu 1 500 ks (1500 x 4)
- atd.
- 5. Příručka příkladů dobré praxe - korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1
- jedná se o plnobarevnou příručku o rozsahu 250 stran A5 včetně obálky, kde budou provedeny jazykové korektury, grafické zpracování a tisk v nákladu 1 400 ks
- atd.

Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena v Kč za zajištění předmětu veřejné zakázky včetně DPH

Lokalita:
- okres Jihlava

Termín:
- do 21. 10. 2022

Kontakt na zadavatele

Pro zobrazení kontaktu se .

Máte zájem o kontakt na zadavatele a nemáte registraci? Můžete zaregistrovat vaši firmu a oslovit zadavatele ihned. K zobrazení kontaktu je potřeba mít aktivní službu Veřejné zakázky.

Registrovat firmu

Chybí vám informace?
Předpokládaná hodnota:
1 170 000 Kč
Datum vyhlášení zadavatelem:
23.6.2022
Datum pro podání nabídky:
4.7.2022
Datum pro získání informací:
28.6.2022
Datum prohlídky:
zadavatelem neuvedeno
Druh veřejné zakázky:
Zakázka na služby
Režim veřejné zakázky:
Veřejná zakázka malého rozsahu
Číslo zakázky:
VZ723450

Proč službu Veřejné zakázky od Poptávej.cz

Objem

S Poptávej.cz získáte největší databázi veřejných zakázek v ČR

Efektivita

19 562 zdrojů pro vás denně monitoruje 15 našich zaměstnanců

Rychlost

99 % veřejných zakázek vám zasíláme do 24 hodin od zveřejnění

Podobné veřejné zakázky

DATUM
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA
HODNOTA
KATEGORIE
KRAJ
UKONČENÍ
12.12.2025
Veletržní stánek
Veřejná zakázka malého rozsahu
1 322 000 Kč
Reklama a tisk Praha
23 dní do ukončení
12.12.2025
2 000 000 Kč
Reklama a tisk Praha
30 dní do ukončení
12.12.2025
Výroba a dodání tisků
Nadlimitní veřejná zakázka
6 000 000 Kč
Reklama a tisk Praha
29 dní do ukončení
11.12.2025
Setkání vedení kraje se starosty měst a obcí
Veřejná zakázka malého rozsahu
900 000 Kč
Reklama a tisk Praha
22 dní do ukončení
11.12.2025
Realizace dvoudenního veletrhu
Veřejná zakázka malého rozsahu
1 193 000 Kč
Reklama a tisk Praha
50 dní do ukončení