Zajištění provádění správy objektu
Předmět plnění:
- zajištění provádění správy objektu ve vlastnictví zadavatele v rozsahu uvedeném v zadávací dokumentaci, a to po dobu 48 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy
- údržba objektu – drobné opravy a práce (např. upevnění poličky, drobné stěhování, montáž nástěnek, regálů, nábytku, odvoz el. spotřebičů k opravě a zpět apod.)
- průběžné kontroly objektu, jeho vnitřního vybavení a zařízení; v případě zjištění závady (například, nikoli však výlučně, funkčnost osvětlení, vodoinstalace, poškození zařízení, vnitřního vybavení nebo vnějšího pláště objektu apod.) je dodavatel povinen nahlásit ji zadavateli prostřednictvím helpdesku zadavatele a zajistit neprodleně, nejpozději do dalšího pracovního dne její odstranění, tj. provedení opravy nebo uvedení do původního stavu
- příprava popelnic pro svoz odpadu a jejich okamžitý úklid po svozu.
- nakládání s barely s pitnou vodou (uskladnění, distribuce po objektu, výměna prázdných barelů za plné a jejich vrácení dodavateli)
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín:
- na dobu 4 let od nabytí účinnosti smlouvy