Setkání se zaměstnanci
Předmět plnění:
- zajištění pronájmu prostor, občerstvení a doprovodného programu pro bilanční setkání zaměstnanců zadavatele s vedením organizace u příležitosti zhodnocení hospodářských výsledků a profesních úspěchů v roce 2025
- kapacita prostor pro setkání zaměstnanců musí být min. pro 250 osob
- prostory musí disponovat minimálně 200 místy k sezení
- v místě konání akce se musí nacházet šatna nebo prostor pro možnost odložení svrchních oděvů účastníků akce
- možnost setrvání účastníků akce min. do 01:00 hod. ranní
- bližší specifikace je uvedena v příloze
Hodnoticí kritéria:
- výše nabídkové ceny - váha 70 %
- úroveň a kvalita občerstvení (menu) - váha 20 %
- úroveň a kvalita doprovodného programu - váha 10 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- dne 3. 12. 2025 (od 15:00 hodin do 01:00 hodin následujícího dne)
Přílohy:
Příloha č. 1.pdfPříloha č. 2.docx
Příloha č. 3.doc
Příloha č. 4.docx
Příloha č. 5.docx