Hardwarová a softwarová podpora produktů IBM
Předmět plnění:
- poskytování hardwarové a softwarové podpory (hardware maintenance a software maintenance) pro zařízení a software výrobce společnosti IBM
- poskytování technické podpory při provozu a instalaci SW produktu, řešení chyb a dotazu, a poskytování nových verzí SW po jejich uvolnění výrobcem
- poskytování HW podpory zařízení IBM garantované výrobcem a poskytnuté dle jeho standardu
- dlouhá doba reakce: zařízení v HWMA 5x11, FT48 (tj. pohotovost 5 dní v týdnu 11 hodin denně, obnovení funkčnosti do 48 hodin od nahlášení)
- SWMA HMC Virtual Appliance X
- IBM Support Insights Standard
- SWMA Storwize V7000 EXP SW
- SWMA AIX Standard Edition
- SWMA PowerVM Enterprise
- SWMA PowerHA SysMirror AIX Std
- HWMA Storage
- HWSE Power
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- okres Litoměřice
Termín:
- na období dalších 12 měsíců, tedy od konce předchozí podpory do 31.12.2024