Komunikační strategie – informovanost spotřebitelů 1 – Produkce
Předmět plnění:
- zajištění eventů, reklamní a PR produkci na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a enviromentálních přínosech sladkovodní akvakultury
- grafická a předtisková příprava a výroba informačních a propagačních materiálů
- výroba technických podkladů pro mediální formáty
- obsahová správa webových stránek/aplikací a případně jejich samotná tvorba či úprava, správa sociálních sítí, zapojení influencerů
- správa sociálních sítí, zapojení influencerů
- realizace propagačních, příp. vzdělávacích akcí spojených s profesionálními ukázkami zpracování sladkovodních ryb, spotřebitelskými soutěžemi a ochutnávkami
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60 %
- kvalita nabízeného řešení 40 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- červen 2024 - 15.11.2026