Komunikační kampaň – uchazeči o studium
Předmět plnění:
- návrh a realizace strategicko-kreativní komunikační kampaně cílené na uchazeče o studium
- cílem kampaně je nárůst zájmu uchazečů o studium na univerzitě
- v posledních letech zaznamenáváme postupný pokles podaných
přihlášek ke studiu, ať už je to dáno vlivem demografických faktorů nebo vlivem rostoucí konkurence
- teprve před dvěma lety univerzita vystoupila s online komunikační kampaní cílenou na uchazeče o studium a své působení v digitálním prostředí by chtěla i nadále rozšiřovat
- univerzita chce vystupovat jako moderní instituce, která naslouchá aktuálním trendům
- snaha o oslovení cílové skupiny a mladistvé vyznění kampaně by však neměly narušit hodnoty a principy stoleté univerzity
- komunikační aktivita by měla rozšířit povědomí o nové studijní nabídce a informovat o benefitech studia
- cílem je rovněž zvýšení návštěvnosti eventů pro uchazeče o studium
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena (20%)
- zkušenosti členů realizačního týmu (20%)
- marketingové a tvůrčí řešení (60%)
Lokalita:
- Okres Brno-město
Termín:
- od srpna 2019 do června 2020