Servisní podpora On-air grafiky
Předmět plnění:
- servisní podpora hardwarových a softwarových produktů ORAD/Avid
- telefonická konzultace problémů spojených s hardwarovým produktem
- telefonická konzultace problémů spojených s chybnou funkcí softwarového produktu
- přístup na Support Portal výrobce s možností zadávat do systému zjištěné problémy, prioritizovat je a komunikovat tak přímo s podporou výrobce
- výměna náhradních dílů
- jedná se o oradmaestro-26x - Maestro + PE + WinRE, maestroctrl-40 - Maestro + Automation, avidmca - Maestro NLE + WinRE, maestroengine-50, atd.
- všechny položky a specifikace v příloze
Hodnotící kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- více okresů v ČR
Termín:
- od 1. 2. 2026 do 31. 1. 2027
Přílohy:
Příloha č. 1.crtPříloha č. 2.pdf
Příloha č. 3.xlsx
Příloha č. 4.xlsx
Příloha č. 5.DOCX
Příloha č. 6.doc
Příloha č. 7.docx
Příloha č. 8.pdf