Propagace eGovernmentu – část 3 – Nákup mediálního prostoru pro online kampaň
Předmět plnění:
- nákup mediálního prostoru pro online kampaň v roce 2021 a související služby
- vyjednání nejlepších dosažitelných cen a zajištění nákupu mediálního prostoru na Internetu v souladu se schváleným plánem a podle požadavků zadavatele
- správa a průběžná optimalizace výkonových kampaní v RTB systémech typu Adform a obdobných, včetně průběžného monitoringu výkonu kampaní, nasazování konverzních a remarketingových kódů, tvorba lookalike audiencí a využití dalších moderních metod měření a cílení kampaní
- zajištění nákupu mediálního prostoru ad hoc, který bude vyplývat z okamžitých potřeb zadavatele a který nelze v čase vypsání tohoto zadávacího řízení předvídat a detailně specifikovat a bude poptáván na základě vyhrazené změny závazku v souladu s ustanovením § 100 odst. 1 ZZVZ
- spolupráce a koordinace s agenturou pro kreativní práce a agenturou pro plánování médii a případně dalšími subjekty s cílem hladké a bezproblémové realizace kampaní, zejména při přípravě technických specifikací jednotlivých objednaných reklamních formátů a při předávání hotových podkladů příslušným médiím
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší celková nabídková cena v Kč bez DPH
Lokalita:
- Praha
Termín:
- do 31. 12. 2021