Zavedení DNS - sběr dat a marketingové průzkumy
Předmět plnění:
- zavedení dynamického nákupního systému na sběr dat a marketingové průzkumy
- zakázka je rozdělena na 4 části:
- 1. část - Sběr dat, primární marketingový průzkum v rámci České republiky
- 2. část - Sběr dat, primární marketingový průzkum realizovaný v zahraničí
- 3. část - Sekundární a dopadové analýzy
- 4. část - Zajištění a analýza geolokačních dat
- zajištění kvantitativního (dotazníkového šetření) i kvalitativního (individuální rozhovory, skupinové rozhovory, expertní panely) sběru dat, průzkumů a šetření sociologickými metodami
- dodavatel bude zpracovávat jednotlivé průzkumy trhu v souladu se standardy SIMAR či ESOMAR
- zajištění analýz a sekundárních průzkumů trhu (desk research, analýzy z dostupných dat, z dat Zadavatele a podobně), vytváření dopadových analýz a podobně
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena
- velikost vzorku dotázaných
- šíře a hloubka analýzy
- návrh metodologie
- reference a zkušenosti vzhledem k typu průzkumu / analýzy
Lokalita:
- Praha
Termín:
- an dobu 5 let