Komunikační strategie - informovanost spotřebitelů 1 - Produkce 2
Předmět plnění:
- komunikační strategie - informovanost spotřebitelů 1 - Produkce 2
- zajištění akcí, reklamní a PR produkce na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o přínosech konzumace sladkovodních ryb a environmentálních výhodách sladkovodní akvakultury
- dílčí plnění č. 1: grafická a předtisková příprava a výroba informačních a propagačních materiálů
- dílčí plnění č. 2: výroba technických podkladů pro mediální formáty
- dílčí plnění č. 3: obsahová správa webových stránek/aplikací a případně jejich samotná tvorba či úprava
- dílčí plnění č. 4: správa sociálních sítí, zapojení influencerů
- dílčí plnění č. 5: realizace propagačních, příp. vzdělávacích akcí spojených s profesionálními ukázkami zpracování sladkovodních ryb, spotřebitelskými soutěžemi a ochutnávkami
- specifikace v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za: Kontaktní/prezentační akce - 30 %
- nabídková cena za: Příprava podkladů a výroba reklamy - 40 %
- nabídková cena za: Agenturní práce - 30 %
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- do 15. 11. 2028, nebo do vyčerpání celkové finanční částky
Přílohy:
Příloha č. 1.docxPříloha č. 2.xlsx
Příloha č. 3.docx
Příloha č. 4.pdf
Příloha č. 5.docx