Služby externího call centra - retence
Předmět plnění:
- sjednání rámcové dohody na služby externího call centra
- služby call centra v oblasti retence elektřiny a zemního plynu
- kompletní personální zajištění těchto služeb v požadovaném rozsahu
- zajištění plnění kvalitativních a kvantitativních prodejních cílů v rámci jednotlivých potvrzených objednávek
- zajištění prostor pro poskytování služby call centra
- zajištění připojení na technologie telefonie objednatele
- zajištění požadovaného IT vybavení pro poskytování služby call centra
- zadavatel uvádí, že aktuální průměrná úspěšnost udržených zákazníků z předaného seznamu výpovědí dosahuje 35%
- specifikace je uvedena v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - odměna za retenci jednoho zákazníka - váha 70 %
- zkušenosti s retenční aktivitou - váha 30 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- rámcová dohoda na dobu 60 měsíců s možným prodloužením max. o 6 měsíců