Nová vizuální identita pro sezóny 2025/2026 - 2029/2030
Předmět plnění:
- soutěž o vytvoření takové vizuální identity, která nabídne grafické propojení a sjednocení všech jejích produktů a aktivit v podobě, která bude neotřelá, průkopnická a nadčasová, zároveň ale uživatelsky komfortní a srozumitelná
- její použití je zamýšleno na všechny marketingové výstupy, interní materiály, úřední merkantilie, merchandising a další materiály
- součástí soutěže je také nástin grafického řešení příštích 5 sezon, které mají vizuálně upozornit na aktuální sezónu a v rámci kterých se budou zpracovávat veškeré propagační materiály
- vytvoření vizitek, programů, katalogů, brožur, online bannerů, vstupenek
- více v příloze
Hodnoticí kritéria:
- dle dokumentace
Lokalita:
- Praha
Termín:
- 2025/2026 - 2029/2030