Komunikační strategie - informovanost spotřebitelů 1 - Nákup médií 2
Předmět plnění:
- zajištění plánování a nákup reklamního prostoru na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o přínosech konzumace sladkovodních ryb a environmentálních výhodách sladkovodní akvakultury, a to v souladu s navrženou Komunikační strategií
- dílčí plnění č. 1: projektová činnost (řízení) mediální kampaně vč. zajištění součinnosti s dodavateli kreativní a produkční části komunikační kampaně, příprava/aktualizace analýzy situace, případně analýza cílové skupiny na základě disponibilních mediálních a marketingových dat a zohlednění analýz v mediální strategií, plánu a nákupu mediálního prostoru
- dílčí plnění č. 2: mediální plánování, tj. návrh/aktualizace strategického a/nebo dílčích/detailních mediálních plánů vč. reklamní podpory na sociálních sítích, zpracování technických specifikací a termínů odevzdání podkladů pro všechna média v dílčích mediálních plánech, zajištění mediálního nákupu v souladu se schváleným mediálním plánem vč. zajištění průběžné optimalizace mediálního prostoru za účelem zvýšení efektivity mediálního plánu, zajištění měření, průběžného vyhodnocování mediálních kampaní, reportů a závěrečného vyhodnocení
Hodnotící kritéria:
- nabídková cena - 60 %
- kvalita nabízeného řešení - 40 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od leden 2026 do 15. listopadu 2028
Přílohy:
Příloha č. 1.pdfPříloha č. 2.docx
Příloha č. 3.docx
Příloha č. 4.xlsx
Příloha č. 5.docx