Správa administrativní budovy
Předmět plnění:
- zajištění správy v administrativní budově po dobu dvou let
- opravy a běžná údržba dveřního zámkového systému- upevnění kliky, rozet, promazání a čištění klíčových vložek, promazání a běžné seřízení dveří (seřízení, aby nedrhly)
- opravy a běžná údržba kancelářského a sedacího nábytku, oprava vypadaných šroubků, oprava kování, oprava (přivrtání) vypadaných poliček ve skříni, seřízení a promazání pojezdů, drobné opravy žaluzií a rolet, přivrtání obrazů, nástěnek atd.
- kontrola funkčnosti, opravy a údržba sanitárního zařízení - výměna těsnění vodovodních baterií, výměna mýdlenek, výměna příslušenství splachovačů, dřezů, umyvadel, sprch s odpadů, čištění odpadu sanitárního vybavení (WC, umyvadlo, výlevka)
- drobné malířské a natěračské práce a další práce svým charakterem drobné opravy a údržba majetku dle požadavku objednatele
- kontrola topení, odvzdušnění radiátorů, kontrola a výměna regulačních hlavic
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín:
- od 1.9.2024 do 31.8.2026