Stěhování z administrativní budovy
Předmět plnění:
- provedení veškerých stěhovacích a souvisejících prací a služeb v rámci stěhování ze stávající administrativní budovy do náhradních prostor zajištěných na dobu rekonstrukce AB a zpět do zrekonstruované budovy včetně zajištění obalového materiálu a příslušenství nezbytného ke stěhování
- předmětem stěhovacích prací je zejména stěhování:
- vybavení kanceláří (zejména kancelářských stolů, konferenčních stolů, kontejnerů, kancelářských židlí, jednacích židlí, sedacích souprav, policových skříněk, šatních skříní, závěsných polic, věšáků, regálů)
- zařízení informační a komunikační technologie (např. serverů, serverových skříní, počítačů, monitorů a další výpočetní techniky, včetně tiskáren a multifunkčních kopírovacích strojů, stolních telefonů)
- audio-vizuální techniky (např. televizorů, audio nebo video-konferenčních zařízení, dataprojektorů)
- elektrospotřebičů, zejména lednic, mikrovlnných trub, kávovarů, myčky nádobí, stolních nebo stojacích lamp, stolních nebo stojacích ventilátorů
- vybavení dílny (např. elektrického ručního nářadí, skříňky s nářadím, měřících a testovacích přístrojů)
- vybavení skladu (např. regálů, schůdků)
- kancelářských strojů (např. skartovacích strojů, psacích strojů)
- spisového a archivačního materiálu
- drobného inventáře kanceláří (např. obrazů, nástěnných map, hodin, odpadkových košů, osobních věcí zaměstnanců zadavatele)
- trezorů nebo jiných úschovných objektů (např. plechových skříní)
- hasicích přístrojů
- podrobná specifikace předmětu VZ je uvedena v technických podmínkách
Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena za stěhovací služby (první i druhé etapy) - 85%
- paušální příplatek za každé patro v Kč bez DPH - 10%
- doba plnění jedné etapy ve dnech (bude stanovena shodně pro obě etapy) - 5%
Lokalita:
- Praha
Termín:
- od 1. 7. 2019 do 30. 9. 2020